•  
  •  
  •  

Прийом громадян

    станом на 04.05.12

Особистий прийом громадян у Нацдержслужбі здійснюється відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» в установленому порядку та регулюється наказом Нацдержслужби України від 12.03.2012 р. № 49.

 

Прийом громадян проводиться Головою Нацдержслужби та його заступниками у кімнаті прийому громадян Нацдержслужби у встановлені Графіком дні з понеділка по п’ятницю.

 

Під час прийому громадян Головою Нацдержслужби та заступниками Голови Нацдержслужби до розгляду порушених питань можуть залучатися фахівці відповідних структурних підрозділів.

 

Розгляд питань, які не потребують прийняття рішення керівництвом Нацдержслужби (надання громадянам усних роз’яснень, консультацій та ін.), здійснюють працівники Юридичного управління з10-00 до 17-00. Організація розгляду зазначених звернень проводиться працівником Відділу документального забезпечення, відповідальним за прийом громадян.

 

Особистий прийом громадян проводиться за попереднім записом за телефоном 279-57-90.

 

Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України здійснюється першочергово

 

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки

При повторному зверненні громадянина розглядаються попередні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, та надаються необхідні роз’яснення

 

Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.

У разі, коли порушене громадянином питання вирішити під час особистого прийому неможливо через необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.

Письмова заява, подана громадянином на особистому прийомі, розглядається у порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до «Інструкції з діловодства по роботі із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348.

 

Посилання:

Пряма телефонна лінія

Письмове звернення

                                                                                        відповідальний підрозділ:
                                                                                        управління організаційного та
                                                                                        документального забезпечення

                                                                                        (044) 279-57-90

Заступник начальника управління - начальник відділу
документального забезпечення і контролю за виконанням

Дергунов Віталій Володимирович
(044)279-57-90
Vitaliy.Dergunov@nads.gov.ua