•  
  •  
  •  

Результати аналізу практики впровадження Закону України «Про державну службу» - презентував Костянтин Ващенко

«Показники, отримані в результаті аналізу практики впровадження Закону України «Про державну службу», використані у презентації, певною мірою підтверджують результативність процесів реформування державної служби, в той же час акцентують увагу на питаннях які потребують доопрацювання» – зауважив Костянтин Ващенко.

Під час тематичного засідання Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування щодо перших підсумків реалізації Закону України «Про державну службу», Голова Національного агентства України з питань державної служби Костянтин Ващенко здійснив аналіз практики впровадження норм та положень зазначеного закону.

Показники, отримані  в результаті моніторингу, використані у презентації, певною мірою підтверджують результативність процесів реформування державної служби. В той же час акцентують увагу на питаннях які потребують доопрацювання, зауважив Костянтин Ващенко.

Підсумовуючи результати першого року дії Закону, Голова НАДС наголосив, що певними досягненнями і першими кроками реформи державної служби є те, що на сьогодні:

  • сформовано вторинне законодавство;
  • розпочато відкриті конкурси на усі посади державної служби;
  • створено інститути Державного секретаря Кабінету Міністрів України та державних секретарів міністерств;
  • введено нову модель оплати праці;
  • запроваджено принцип публічних звітів керівників органів влади;
  • створено служби управління персоналом;
  • сформовано ефективну систему захисту законних прав та інтересів державних службовців;
  • оптимізовано систему професійного навчання державних службовців.

 

Водночас Костянтин Ващенко акцентував увагу на окремих проблемних питаннях, які потребують подальшого доопрацювання, зокрема: «не вдалося повністю подолати політичний вплив на суб’єктів призначення, чи якийсь інший зовнішній вплив на діяльність конкурсних комісій. Також, проблемами є  як низька підготовка кандидатів на посади державної служби, так і  недостатня компетентність конкурсних комісій».