ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ |

|

|

 Пошук
Розширений пошук
Питання, які виникають під час експлуатації

 

Питання, які виникають під час експлуатації

1.Який пароль "за замовчуванням" для входу в програму?  Як змінити пароль входу в програму?

Стандартний пароль входу в програму (латинськими літерами) "А3". Щоби змінити його виберіть з меню "Процедури" основного вікна системи пункт 9. "Змінити Пароль входу Адміністратора системи".


2.Чим відрізняється підсистема "Список осіб" і "Загальний список"?

Список осіб показує картки поточного адміністратора (за замовчуванням - А3), тоді як загальний список показує картки усі адміністраторів.


3.В трудовій книжці дата звільнення з попередньої роботи більш пізня або дорівнює даті прийняття на нову роботу. Система "Картка" повідомляє про помилку при спробі ввести її в трудову діяльність. Як наслідок, приведені дати та стаж обчислюються невірно.

В такій ситуації вважати датою звільнення з попередньої роботи день, який передував даті прийняття на нову роботи.


4.Що робити у випадку переводу людини в одній організації на різні посади якщо переведення (звільнення, прийняття) відбувається в один день?
Як і в Питанні№1, ця ситуація може виникнути в наслідок порушення правил ведення трудової книжки. Людина не може працювати в один день на двох посадах. Вважаеться, що день звільнення є останнім робочим днем на старій посаді. З наступного дня службовець починає працювати на новій посаді і, відповідно, отримувати іншу платню (якщо вона відмінна від попередньої), про що робиться відповідний запис в трудовій книжці.


5.Як вводити залишок основної відпустки в разі відкликання?
Невикористану частину основної відпустки слід вводити як основну відпустку.
Відпустку надати (вид)

1. основну {30 к.д.} щорічну державному службовцю
Але фактично днів вказати стільки, скільки службовцю залишилося для відпустки.
Цей принцип можна використовувати і для інших видів відпусток.


6.Продовження терміну, просування в органі.
При просуванні службовця в органі треба використовувати процедуру "Просування по службі в державному органі". Поставити галочку в потрібне поле, наприклад "Посада". Натиснути кнопку "Продовжити". Відповідно до відмічених полів стануть доступними до редагування рядки, значення яких треба вибрати зі списку. Значення в списку беруться зі штатного розпису (якщо стоїть відмітка в полі "На підставі штатного розпису"), тому перед зміною, наприклад, окладу, треба спочатку внести необхідні зміни в штатний розпис. Якщо в розділі ОК "Трудова діяльність, звільнення" попередня інформація про роботу введена неналежним чином (не відповідає формату, який приведено в нижній частині вікна "Трудова діяльність" та виділено зеленим кольором), то програма про це повідомить і не зробить ніяких змін в ОК. Для виправлення цієї ситуації потрібно відредагувати останній запис в трудовій діяльності у відповідність до зазначеного формату:посада : підрозділ ; Назва органу. Назва посади, підрозділу та назва органу повинні відповідати тим, що введені в штатному розписі.


7.При відкритті ОК за номером через меню "Картки"->"Відкрити картку за №" в особовій картці не відображується, чия це картка.
Це недолік програми. Він не впливає на роботу. Якщо вам необхідно, щоб відображувався власник ОК, відкривайте ОК через "Список осіб".


8.Розділ "Історія прийняття, звільнення". Чи обов'язково його заповнити?

Ні. Цей Розділ повинен заповнюватися автоматично при використанні процедур прийняття та звільнення з органу. Ручне заповнення за бажанням.(можливі зміни)


9.Як перенести ОК з системи "Картка" попередніх до 5.2 версій?
Необхідно зробити експорт особових карток зі старої версії та імпортувати в нову. Якщо в попередній версії Ви працювали під адміністратором не А3, то перед імпортом треба в класифікатор "Орган" ввести свою організацію обов’язково вказавши в полі АБД А3. Потім імпортувати ОК. Програма змінить власника ОК на адміністратора, який веде орган, вказаний в ОК. Якщо ваша стара версія має дату створення ранішу за 2000 рік, будь-ласка зв'яжіться з нами для консультації.


10.Як видалити ОК, якщо її не можна редагувати (інший АБД).Треба відкрити ОК через меню "Картки"->"Відкрити ОК за №". Програма повідомить про те, що Ви маєте право тільки на перегляд ОК. Натиснути "Ок", потім в меню "Картки" вибрати "Вилучити ОК з бази даних".


11.Які розділи особової картки в системі необхідно заповнювати для передачі даних в територіальний підрозділ Головдержслужби?

Список розділів особової справи в системі ЄДКС "Кадри"

• орган, посада, ранг (заповнюється повністю);

• загальні відомості (заповнюється дата набуття громадянства України, дата народження, решту даних - бажанням кадровика);

• освіта (заповнюється повністю, номер диплому - за бажанням кадровика);

• науковий ступінь, вчене звання (заповнюється в разі наявності);

• володіння мовами, праці, винаходи, сім'я (заповнюється повіністю, відомості про сім"ю - за бажанням кадровика);

таж, прийняття на держслужбу (підраховується 1 раз, далі система автоматично його рахує);

• продовження терміну, просування (заповнюється, якщо було);

• відпустки (заповнюється за бажанням кадровика);

• стягнення (якщо було);

• нагороди (заповнюється за бажанням кадровика);

• почесні звання, заохочення (заповнюється за бажанням кадровика);

• зарахування до кадрового резерву (заповнюється повністю);

• підвищення кваліфікації (заповнюється повністю);

• відомості про атестацію (заповнюється повністю);

• депутатська, громадська діяльність (заповнюється за бажанням кадровика);

• військовий облік, додаткові відомості (заповнюється за бажанням кадровика);

• відомості про пільги (інваліди, ЧАЕС тощо) (заповнюється за бажанням кадровика);

• трудова діяльність, звільнення (заповнюється повністю);

• історія прийняття-звільнення (не потрібно, система автоматично заповнює даний розділ).


12.Як швидко знайти потрібну особову картку? (підсистема Пошук осіб)

1). Застосовують підсистему для швидкого пошуку особи, подальшого відкриття особової картки, підготовки до друку Атестаційного листа, Біографічної довідки, експорту особової картки тощо. Пошук ведеться лише серед особових карток, які підпорядковані поточному адміністратору.


2). Як швидко знайти особову картку?
а) Поряд з планкою "Всі" є біле віконечко, в яке можна ввести перші 2,3,..., 6 перших літер прізвища особи. Наприклад, "КОВАЛ". Потім натискають на планку "Всі". Підсистема складе список усіх осіб, прізвища яких починаються з 5-ти літер "КОВАЛ". Потрібну особу шукають у списку.
б) Під планкою "Всі" у два стовпчики розташовані планки з літерами алфавіту. Якщо натиснути, наприклад, на планку "Ж", то підсистема складе список осіб, прізвища яких починаються з літери "Ж".

3). Про фільтри.
Під основною таблицею розташовані фільтри, які визначають властивості особи. Наприклад, потрібно скласти список усіх "Службовців". Тоді достатньо увімкнути режим "Служб." в частині "Статус" і натиснути на планку "Всі".
Якщо потрібно скласти список усіх співробітників <Органу Х>, то вмикають режими "Держслуж.", "Служб.", "Робіт." в частині "Статус", у списку назв органів, які є в усіх особових картках, вибирають <Орган Х>, режим "Орган" вмикають.
На сам кінець натискають на планку "Всі". Список побудований.


4). Про передачу особових карток іншому адміністратору.
Ряд особових карток можна передати для супроводження іншому Адміністратору через діалог, який викликають планкою "Іншому АБД...". Про особливості такої передачі Вас повідомить цей діалог.




Територіальні органи Головдержслужби
Статистичні та аналітичні матеріали
Моніторинг
На допомогу кадровику
Взаємодія зі ЗМІ та громадськістю
uaRating 
 Опитування

Якими б Ви хотіли бачити результати адміністративної реформи?

Відповісти