• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Робоча група ГР при НАДС – «З питань професійного навчання та удосконалення діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування»
Мета діяльності робочої групи Куріленко І.О. – член громадської ради при НАДС, голова ГО «Територіальна громада м. Києва»;


Стацюра Н.І – член громадської ради при НАДС, голова ГО «Громадська рада самоврядування»;

Семяновський В.М. – канд. фіз.-мат. наук, проф. кафедри економічної кібернетики Національної академії статистики, обліку та аудиту, експерт біоенергетичної асоціації України.

Строков Сергій Олександрович – радник голови комітету ВР по боротьби з організованою злочинністю і корупцією.

На спільному засіданні робочої групи 05.08.2018, головою робочої групи був обраний Куріленко І.О. – одноголосно.


Суспільно значуща проблема (в межах компетенції НАДС) на вирішення якої спрямовано діяльність робочої групи.
Мета робочої групи Мета – удосконалення діяльності посадових осіб місцевого самоврядування
Цілі Основні функції НАДС, п.8-9):


1. сприяння формуванню та функціонуванню системи професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування;

2. визначення потреб у професійному навчанні державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, зокрема у підвищенні кваліфікації, відповідно до вимог професійних стандартів;

  • створення системи професійного навчання посадових осіб місцевого самоврядування
  • створення базовою програми навчання посадових осіб місцевого самоврядування
  • сприяння врахуванню НАДС громадської думки під час формування та реалізації державної політики, та інші питання пов’язані з реформуванням місцевого самоврядування.
Завдання які ставить перед собою робоча група та терміни їх вирішення Положення про Громадську раду):
  • підготовка та проведення консультацій з громадськістю стосовно питань, віднесених до законодавчо затверджених функцій НАДС:
  • обговорення проекту постанови КМУ “Деякі питання системи професійного навчання державних службовців  і посадових осіб місцевого самоврядування”;
  • проведення Круглого столу «Електронне врядування – навчання, впровадження та практика»;
  • обговорення питань щодо повноважень та взаємин між собою виконавчих комітетів, державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування;
  • питання громадської грамотності і електронного врядування та підготовки відповідних фахівців;
  • інформування в обов’язковому порядку громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та їх виконання на офіційному веб-сайті НАДС;
  • збір, узагальнення та подання НАДС інформацію про пропозиції інститутів громадянського суспільства щодо вирішення питань, які відносяться до цілей діяльності робочої групи;
  • організація публічних заходів для обговорення актуальних питань, які відносяться до цілей діяльності робочої групи.
Термін на який створюється робоча група та проект регламенту Серпень – створення Робочої групи

Термін – до кінця каденції ГР, якщо буде на то потреба

Початок вересня – залучення в робочу групу представників кращих проектів

Частота зібрань –раз на 2 тижні (робота в он-лайні постійно)

Місце – ГР при НАДС

Форма звітності протоколи (до 5 днів після зібрання)


Протокол засідання робочої групи від 04.12.2018

Протокол засідання робочої групи від 17.12.2018