Упродовж 2018 року до НАДС від громадян надійшло 1555 індивідуальних та колективних звернень.

Серед звернень громадян, які надійшли до НАДС, 1023 (65,8% від загальної кількості) складають заяви (клопотання), 526 (33,83%) – скарги та 6 (0,39%) пропозицій. Індивідуальні звернення складають 1505 (96,78%) від загальної кількості), колективні – 50 (3,22%).

Найбільше звернень надійшло з міста Києва, Київської, Одеської, Харківської, Дніпропетровської областей.

Найменше звернень надійшло з Волинської, Закарпатської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької та Миколаївської областей.

Протягом 2018 року під час особистого прийому звернулося 38 громадян.

 У звітному періоді проведено 17 прямих телефонних ліній «Державна служба», під час яких розглянуто 104 запитань від 90 громадян.

Міжрегіональними управліннями НАДС за 2018 рік розглянуто 349 письмових звернень громадян та проведено 835 особистих та виїзних прийомів, під час яких прийнято 2735 громадян.

Також міжрегіональними управліннями НАДС проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба». У звітному періоді проведено 1404 прямих телефонних ліній, на які звернулося 9032 громадян.