•  
  •  
  •  

НАДС запрошує до участі у закупівлі Інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS)

        Уряд України отримав фінансування від Міжнародного банку реконструкції та розвитку для реалізації проекту Зміцнення управління державними ресурсами (далі - Проект), та має намір використати частку надходжень для виконання платежів в рамках Частини А Проекту: Зміцнення управління людськими ресурсами в державних органах. Контракт буде фінансуватися у рамках програми "Програма ЄС з реформування державного управління та фінансів в Україні" (EURoPAF, EU ref. 385-741). Кошти до України спрямовуються через Гібридний Трастовий фонд Світового банку, що надходять від програми ЄС "Підтримка комплексної реформи державного управління" (ref. ENI/2016/039-569).
 Національне Агентство України з питань державної служби запрошує Учасників торгів, які відповідають умовам закупівлі, надати у запечатаному вигляді пропозиції щодо закупівлі «Впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати».
 Торги буде проведено за процедурами міжнародних конкурентних торгів (МКТ) застосовуючи Запит пропозицій (ЗП) як наведено в Посібнику Світового банку “Правила закупівель для Позичальників інвестиційного фінансування” від 1 липня 2016 та зі змінами від 1 листопада 2017 (“Правила Закупівель”), та відкритий для всіх учасників торгів, які відповідають умовам закупівлі, як визначено в «Правилах закупівель».
 Зацікавлені Учасники торгів, які відповідають умовам торгів, можуть отримати додаткову інформацію від Національного Агентства України з питань державної служби, (Наталія Зінченко, +38 044 278-49-25; Галина Балковенко, +38 044 256-00-63, Ковальов Євген, +38 044 278 04 87 hrmis@nads.gov.ua) та ознайомитися з документацією конкурсних торгів з 09:00 до 17:00 за адресою, яка вказана нижче, по попередньому запиту.
 Зацікавлені Учасники торгів можуть ознайомитись з умовами проведення торгів за наступними посиланнями: UN Development Business (UNDB) online або The World Bank.
 Пропозиції конкурсних торгів повинні надаватися за адресою не пізніше 11:00 02 жовтня 2018 року. Електроні торги не дозволені. Пропозиції, надані пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Оголошення пропозицій буде проводитись у присутності представників Учасників торгів та кожного, хто виявив бажання бути присутніми за адресою, вказаною нижче 11:00 02 жовтняня 2018 року.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. The Government of Ukraine has received financing from the World Bank toward the cost of the Strengthening Public Resource ManagementProject (hereinafter - Project), and intends to apply part of the proceeds toward payments under the contract forImplementation of Human Resources and Payroll Management Information System within the Part A of the Project: Strengthening Human Resource Management in Public Administration Institutions. The contract will be financed under the "EU Program for the Reform of Public Administration and Finances in Ukraine" (EURoPAF, EU ref. 385-741). Funds are channeled to Ukraine through a World Bank administrated Hybrid Trust Fund that funding comes from the EU program "Support to comprehensive reform of public administration" (ref. ENI/2016/039-569).

2. National Civil Service Agency of Ukraine now invites sealed Bids from eligible Bidders for Supply and Installation of Human ResourceManagement and Payroll Information System.

3. Bidding will be conducted throughinternational competitive procurement using Request for Bids(RFB) as specified in the World Bank’s “Procurement Regulations for IPF Borrowers” dated July 1st, 2016 and revised November, 1st 2017 (“ProcurementRegulations”), and is open to all eligible Bidders as defined in the Procurement Regulations.

4. Interested eligible Bidders may obtain further information from National Civil Service Agency of Ukraine, Ms. Natalia Zinchenko, +38 044 278-49-25; Ms. GalinaBalkovenko, +38 044 256-00-63,Mr. Ievhen Kovalov, +38 044 278-04-87, hrmis@nads.gov.ua and inspect the bidding document during office hours 09:00 to 17:00 hours upon prior request  at the address given below.

5 . The bidding document in English and Ukrainian languages may be collected by Bidder’s authorized representative at the address below or sent via e-mail to the interested eligible Bidder upon the submission of a writtenapplication in hard copy or electronic form to the address indicated below.

6. Bids must be applicadelivered to the address below on or before 11:00 October 2nd 2018. Electronic Bidding will not be permitte Bids will be rejected. Bids will be publicly opened in the presence of the Bidders’ designated representativesand anyone who chooses to attend at the address below on 11:00 October 2nd 2018.

7. All Bids must be accompanied by a Bid Security of one hundred thousand (100 000) US Dollars oran equivalent amount in the currency of the Bid at the National Bank of Ukraine exchange rate(www.bank.gov.ua).

8. Implementation of Supply and Installation of HumanResource Management and Payroll Information System is divided in two phases . The Bidder has to provide the Bid for bothphases. It is envisaged that the Contract will be concluded for the implementation of & nbsp;Phase 1 only.  Implementation of Phase 2 will be enabled by the Amendment to the Contract signed subject to the funds availability and satisfactory performance of the Supplier.

9. Attention is drawn to the Procurement Regulations requiring theRecipient to disclose information on the successful bidder’s beneficial ownership, as partof the Contract Award Notice,using the Beneficial Ownership Disclosure Form as included in the bidding document.

10. The address (es) referred to above is (are):

National Civil Service Agency of Ukraine

Attn.: NataliaZinchenko

15, Prorizna Str. 01601, Kyiv, Ukraine

Tel.: +38 (044) 278-49-25

Fax: +38 (044) 279-05-29

Email:  hrmis@nads.gov.ua

Web-site: https://nads.gov.ua