Останні новини

Перспективи та кращі практики формування сучасної державної служби обговорено під час роботи Світового Урядового саміту

Лютий, 11/2019

Під час саміту відбувся Форум державних служб, де зазначалося що сьогодні люди по всьому світу спілкуються і рухаються швидше, і тому очікування щодо надання послуг і досвіду зростають. Від стилів роботи до міських послуг цифрові технології створили нову еру поведінки громадян. Ця зміна очікувань і поведінки принесла нові виклики і вимоги для всіх організацій, включаючи уряди. Завдяки цьому новому поколінню громадян надання високоякісних урядових послуг стало новим викликом і метою для урядів у всьому світі.

У рамках Форуму відбулася конференція на тему: «Державна служба у пост-радянських країнах: виклики, перспективи, кращі практики».

У своєму виступі Голова НАДС привернув увагу учасників конференції до  ключових досягнень реформи державної служби в Україні, зокрема вперше проведено повний цикл оцінювання результатів службової діяльності державних службовців на основі визначених завдань та за ключовими показниками результативності (KPIs).

Забезпечено належні умови для професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, затверджено методику складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця, створено портал управління знаннями для ефективної комунікації замовників і провайдерів освітніх послуг з професійного навчання.

Готується до відкриття Центр оцінювання претендентів на посади державної служби, який має забезпечити централізований процес проходження тестування кандидатів на посади державної служби.

Голова НАДС звернув увагу, що не тільки Уряд, а й інститути громадянського суспільства, бізнес, які мають бути більш активно залучені до формування політики, її реалізації, участі у підготовці рішень. Але, з іншого боку, і до відповідальності за їх впровадження.

Костянтин Ващенко також поділився власним баченням перспектив розвитку публічного адміністрування в контексті викликів сучасності.

Під час роботи Форуму розглядалися зміни очікувань громадян та їх вплив на державні послуги; як уряди в усьому світі задовольняють ці очікування та надають послуги; як урядові служби можуть розвиватися протягом наступних 20 років. Загалом на Форумі продовжено дискурсу щодо формування спільноти, орієнтованої на формування глобального порядку денного державних послуг.