• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
У НАДС відбулася нарада щодо автоматизації спеціальних перевірок
опубліковано 08 вересня 2021 року о 10:48

Під керівництвом Голови НАДС Наталії Алюшиної відбулася робоча нарада представників НАДС та НАЗК, СБУ, Міністерства оборони України. Зокрема, учасники обговорили питання ходу реалізації проєкту автоматизації спеціальних перевірок та долучення до цього процесу НАЗК, СБУ, Міністерства оборони України. Адже впровадження електронного обміну відповідною інформацією дозволяє суттєво скороти витрати часу на цю процедуру.

«Сьогодні ми маємо електронні паспорти, електронні цифрові підписи, електроні сертифікати. В частині інформатизації Україна має значні можливості, яких поки не має в інших країнах. Тому питання автоматизації, а відповідно, й полегшення та прискорення спеціальних перевірок є цілком логічним. НАДС одержано підтвердження Держспецзв’язку щодо відповідності організаційно-технічного рішення та впроваджено комплексну систему захисту інформації на об’єктах інформаційної діяльності щодо спеціальних перевірок. На даний час НАДС розпочато обмін шифрованою інформацією через СЕВ ОВВ з Державною судовою адміністрацією України та Національною поліцією України. Також проводиться в тестовому режимі обмін інформацією з Міністерством юстиції України та Міністерством освіти і науки України», - розповіла Голова НАДС Наталія Алюшина

Втім, на сьогоднішній день Міністерство оборони України та Служба безпеки України, не приступили до впровадження системи. Тому, під час зустрічі обговорено потенційні точки дотику та можливості цих установ щодо запровадження електронного обміну інформацією щодо спеціальних перевірок кандидатів на посади державної служби.

Нагадаємо, що мова йде про спеціальні перевірки осіб, які претендують на зайняття посад, категорії призначення (обрання) на які здійснюється Президентом, Верховною Радою або Кабінетом Міністрів України. Роль НАДС у загальній системі спецперевірок полягає у підготовці, направленні запитів та поданні узагальненої інформації за результатами спецперевірок до Офісу Президента, Апарату Верховної Ради, Секретаріату Кабінету Міністрів України. Учасниками обміну інформацією є також 9 державних органів, що проводять спецперевірки. Термін таких перевірок не має перевищувати 25 днів. Разом з тим, як правило вони проводяться в максимально стислі терміни (від одного до декількох робочих днів) з урахуванням потреб реалізації кадрової політики Президентом, Парламентом та Урядом та періодичністю проведення засідань, на яких розглядаються кадрові питання.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux