НАДС забезпечує рівний доступ усіх до публічної інформації на основі європейських стандартів відкритості та прозорості в роботі органів державної влади.
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним, який подається до НАДС в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача:
Запити на публічну інформацію подаються у робочі дні з 9:00 до 17:00 години (у п’ятницю – з 9:00 до 16:00).
Запити на публічну інформацію, які подаються особисто або за телефоном, не приймаються під час обідньої перерви (з 13:00 до 13:45).
Усі запити, що надійшли електронною поштою (поштою) у вихідні, реєструються в перший робочий день.
З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію пропонуємо оформляти запити за рекомендованою формою, затвердженою наказом від 15 серпня 2024 року № 123-24 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у Національному агентстві України з питань державної служби», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 вересня 2024 року за № 1458/42803.
Форму для подання письмового запиту на інформацію також можна отримати у кабінеті 605 або на інформаційному стенді адмінприміщення НАДС.
Запитувачі інформації можуть працювати з документами чи їх копіями (робити виписки з них, фотографувати, копіювати) у спеціально відведеному місці – кабінеті № 1, що на першому поверсі адмінприміщення НАДС (вул. Прорізна, 15, м. Київ).
У разі, коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит на інформацію, його оформляє відповідальний працівник служби документообігу із зазначенням у запиті свого прізвища, імені, по батькові, контактний телефон та надає копію запиту особі, яка його подала.