НАДС забезпечує рівний доступ усіх до публічної інформації на основі європейських стандартів відкритості та прозорості в роботі органів державної влади.
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним, який подається до НАДС в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
усно:
письмово:
Запити на публічну інформацію подаються у робочі дні з 9.00 до 17.00 години (у п’ятницю та напередодні святкових днів – з 9.00 до 16.00 години).
Запити на публічну інформацію, які подаються особисто або за телефоном, не приймаються під час обідньої перерви (з 13.00 до 13.45).
Усі запити, що надійшли електронною поштою (поштою) у вихідні, святкові або неробочі дні, реєструються на наступний за цими днями робочий день.
Запитувачі інформації можуть працювати з документами чи їх копіями (робити виписки з них, фотографувати, копіювати) у спеціально відведеному місці – кабінеті № 1, що на першому поверсі адмінприміщення НАДС.
У разі, коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит на інформацію, його оформляє відповідальний працівник служби документообігу із зазначенням у запиті свого прізвища, імені, по батькові, контактний телефон та надає копію запиту особі, яка його подала.