1. Який алгоритм та особливості заповнення Довідки щодо первинних результатів функціонального аудиту?
Частина Довідки спершу заповнюється уповноваженим структурним підрозділом (таблиця 1, графа 2 таблиці 2, графи 1-8 таблиці 3), а потім передається керівникам самостійних структурних підрозділів, які заповнюють графу 3 таблиці 2, а також графи 9-11 таблиці 3.
Після заповнення готова Довідка передається бухгалтерській службі для розрахунків можливої економії коштів.
При заповненні Довідки можливі невідповідності між пропозиціями уповноваженого структурного підрозділу та керівника самостійного структурного підрозділу. Розбіжності уточнюються під час проведення інтерв’ю.
2. Як заповнюються графи 6-11 таблиці 3 додатку 3 Методики? Чим графа 9 відрізняється від графи 10?
Відповідно до Інструкції заповнення Анкети функціонального аудиту, передбаченої додатком 2 до Методики проведення функціонального аудиту органів виконавчої влади в умовах воєнного стану:
3. Чи потрібно уточнювати категорію посади у колонках 9, 10 таблиці 3 додатку 3, щоб бухгалтерська служба точно визначила економію?
Методика проведення функціонального аудиту органів виконавчої влади в умовах воєнного стану не містить такої вимоги. Водночас, для більш глибокого аналізу та точного розрахунку можливої економії рекомендується розділяти посади за категоріями (підкатегоріями).