У разі виникнення складнощів із користуванням Порталом управління знаннями необхідно, насамперед, ознайомитися з інформацією у розділі Порталу «Питання та відповіді». Якщо у цьому розділі Порталу недостатньо інформації для розв'язання проблемного питання, доцільно звернутись до уповноважених осіб Порталу.
Так, у разі виникнення питань щодо реєстрації на Порталі слід звернутися за консультацією до уповноваженого працівника НАДС з технічної підтримки користувачів за вказаними на Порталі контактами. Також можна звернутись з цим питанням до уповноваженого представника служби управління персоналом державного органу, який правомочний схвалити запит на реєстрацію на Порталі державного службовця, що працює у такому органі.
У разі виникнення питань, пов’язаних з реєстрацією на Порталі на навчання за відповідною програмою підвищення кваліфікації, державному службовцю необхідно звернутися до провайдера, який проводить таке навчання, або уповноваженого представника служби управління персоналом державного органу, який може взаємодіяти з провайдерами щодо формування груп для навчання державних службовців відповідного органу за обраними програмами підвищення кваліфікації.