Відповідно до Положення Колегія НАДС:
1) обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності НАДС;
2) розглядає питання щодо:
3) обговорює прогнози і програми соціально-економічного розвитку сфери діяльності НАДС, інші державні програми та визначає шляхи їх реалізації;
4) розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків;
5) розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності НАДС, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління НАДС;
6) аналізує стан роботи НАДС з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина;
7) розглядає результати роботи НАДС, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління;
8) аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни;
9) розглядає інші питання, пов’язані з реалізацією завдань, покладених на НАДС.
До складу колегії НАДС входять Голова НАДС (голова колегії НАДС), перший заступник Голови НАДС та заступники Голови НАДС, можуть входити керівники самостійних структурних підрозділів апарату НАДС та його територіальних органів, а також за згодою – директор Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, директор Української школи урядування, представники інших державних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, наукових і навчальних закладів, громадських об’єднань, всеукраїнських профспілок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців, інші особи.
Кількісний та персональний склад колегії НАДС затверджує Голова НАДС.