Продовжуємо знайомити наших читачів з колективом НАДС! Цього разу розповімо про людей, які безпосередньо забезпечують проведення конкурсів на посади категорії «А» та фахівців з питань реформ - командою Центру оцінювання кандидатів на зайняття посад державної служби.
Під час карантину для державної служби змінилося багато чого. Одним із найскладніших етапів стала своєрідна пауза у проведенні конкурсів на посади державної служби. Ще більше, ніж самих кандидатів, це стосувалося працівників Центру оцінювання. Зараз на них чекає багато викликів та місяці інтенсивної роботи, проведення конкурсів у шаленому темпі.
Центр оцінювання – потужна команда, до якої входять: методологи, психологи, тестологи, викладачі, перекладачі, IT-спеціалісти… Це фахівці, які мають стаж на державній службі та ті, хто долучився до неї вперше, досвідчені працівники та ті, хто ще донедавна отримував вищу освіту. Загалом 21 високофаховий спеціаліст. Всі вони різні, проте об’єднанні спільним баченням, цінностями та амбітною місією – відновити довіру суспільства до державної служби.
Як це зробити? Забезпечити рівний доступ для усіх кандидатів та прозорий і справедливий відбір кращих спеціалістів.
Співробітники Центру оцінювання займаються повною організацією та супроводом тестування кандидатів на посади держслужби категорії “А” та фахівців з питань реформ. А це: тестування на знання загального законодавства, абстрактне мислення, вербальне та числове мислення, розв'язання ситуаційних завдань, а також рівень володіння іноземною мовою (англійська або французька).
Складання графіку тестування, технічний супровід їх проходження, перевірка результатів - усе це входить до обов'язків структурного підрозділу.
Наступні кілька місяців будуть для працівників Центру особливо насиченими, адже протягом цього періоду на них чекає організація та проведення конкурсів на більш як 155 вакантних посад державної служби категорії “А” та фахівців з питань реформ.
«Центр оцінювання - це фактично перше знайомство кандидатів, які вирішили побудувати свою кар'єру в державному секторі, з майбутнім місцем роботи. Тому вкрай важливо, щоб ця зустріч лишила по собі приємні емоції в майбутніх держслужбовців. Ми дуже відповідально ставимося до відбору працівників, і мова йде не лише про високі професійні стандарти. Для нас надзвичайно важлива готовність персоналу бачити спільну мету. Якщо людина ідентифікує себе із такою ціллю і сприймає це як стратегію свого професійного розвитку, тоді ми зможемо забезпечити ефективну роботу свого колективу і Центру», - стверджує Світлана Хаджирадєва, керівник Центру оцінювання кандидатів на зайняття посад державної служби.
З перших днів команда Центру визначила для себе перелік норм і правил, яких варто дотримуватися у роботі, спілкуванні, етиці. Існує навіть дрес-код, якому варто слідувати.
До речі, в Центрі дуже свідомо ставляться до формування внутрішньої корпоративної культури. Нещодавно працівники відвідали кілька командоутворюючих тренінгів, під час яких працювали над розвитком комунікативних та медіативних навичок і відпрацьовували свої вміння діяти в умовах невизначеності та вирішувати конфлікти. Останнє, до речі, команда визначила як найважливішу компетентність для кожного працівника Центру.
Для такого навчання співробітники не пошкодували навіть вихідний суботній день, адже переконані, що таке тренування ще більше згуртує їх та навчить необхідним інструментам для практичної роботи.
Колектив Центру оцінювання кандидатів на зайняття посад державної служби - це віддані своїй справі професіонали, які готові ставити спільні інтереси перед власними. Вони доклали багато зусиль, щоб стати справжньою командою.
Слідкуйте за нашою рубрикою «Команда НАДС», в якій ми і надалі будемо знайомити вас із командами Агентства, якими ми пишаємося та про яких варто розповідати.