Конфлікт – це соціальне явище, коли має місце зіткнення різних позицій, інтересів, потреб, бачень, цінностей, вірувань двох чи більше працівників державного органу під час виконання ними посадових обов'язків. Конфлікти виникають і на робочих місцях в державних органах.
НАДС розроблено методичні рекомендації, які слід використовувати як допоміжний інструмент у разі виникнення конфліктів міжособистісного характеру, а також для зниження напруги в колективі, підвищення ефективності та продуктивності роботи державного органу, створення сприятливого організаційного та психологічного клімату у колективі.
Методичні рекомендації стануть у нагоді:
Методичні рекомендації щодо роботи з конфліктами в державних органах
Додаткова інформація:
НАДС також підготовлено навчальний курс «Робота з конфліктами в органах публічної влади», який розміщено на навчальній платформі Вищої школи публічного управління за посиланням:
https://moodle.usg.org.ua/course/view.php?id=120
У навчальному курсі запропоновано покрокові поради та практичні інструменти, що допоможуть:
Після опрацювання інформаційних матеріалів курсу та успішного проходження підсумкового тесту ви зможете отримати електронний сертифікат (0,2 кредиту ЄКТС).
Також пропонуємо ознайомитися з Посібником з формування організаційної культури на публічній службі або як скласти пазл вашої організаційної культури