• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
НАДС долучилося до обговорень Стратегії реформування державного управління на період до 2025 року
опубліковано 15 жовтня 2020 року о 21:51

НАДС долучилося до обговорень Стратегії реформування державного управління на період до 2025 року, які наразі проводить Секретаріат КМУ, за підтримки Офісу реформ КМУ та EU4PAR. 

Зокрема сьогодні, 15 жовтня, відбулося перше тематичне обговорення за напрямом «Державна служба та управління персоналом».  Голова НАДС Наталія Алюшина презентувала бачення НАДС, ТОП-10 пріоритетних питань державної служби, виокремивши  ключові проблеми та можливості їх вирішення.


1. Довіра до конкурсів

- деполітизація Комісії з питань вищого корпусу державної служби;

- визначення переможцем найкращого кандидата та призначення його на посаду;

- запровадження кадрового та кандидатського резервів.


2. Службова кар'єра

- можливість призначення (переведення) без конкурсного відбору на вищу посаду у цьому або до іншого державного органу протягом одного року після отримання відмінної оцінки за результатами щорічного оцінювання (в межах категорії посад та з урахуванням професійної спрямованості). 


3. Фінансова мотивація та класифікація посад

- класифікація посад державної служби та на її основі реформи оплати праці з дотриманням 70/30;

- запровадження єдиного прозорого підходу до планування складових заробітної плати (фонду);

- визначення особистого внеску держслужбовця в загальний результат для об’єктивного преміювання.


4. Мотивація (нефінансова)

розвиток інструментів нефінансової мотивації (нагороди, відзнаки, заохочення);

- використання дистанційної роботи та гнучкого графіку;

- розвиток корпоративної культури в державних органах.


5. Навчання

- створення системи управління талантами на державній службі;

- розширення ринку освітніх послуг шляхом залучення провайдерів всіх форм власності;

- удосконалення Порталу управління знаннями.


6. Припинення державної служби

- повернення стабільності на державній службі шляхом відновлення гарантій держслужбовцям та запобіжників від свавільного звільнення.


7. Етика 

- боротьба з неетичним спілкуванням на державній службі та наявністю мобінгу шляхом посилення юридичної відповідальності за них.


8. Ефективність 

- персоналізація завдань та показників результативності кожного державного службовця;

- HR-автоматизація (впровадження HRMIS).


9. Надмірні особливості держслужби в окремих держорганах

- можливість встановлення іншими законами лише положень, що уточнюють норми Закону України «Про державну службу», однак не суперечать їм (зміни до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про державну службу»);

- приведення законодавчих актів у відповідність із Законом України «Про державну службу» в частині зменшення винятків та особливостей з метою застосування єдиних підходів до проходження державної служби.


10. Державна служба та служба в органах місцевого самоврядування на однакових підходах до вступу, проходження, припинення.

- підготовка проекту нової редакції Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», на основі принципів належного урядування, що буде узгоджуватись із принципами та процедурами проходження державної служби, однак враховуватиме особливості функціонування органів місцевого самоврядування (структуру, завдання, повноваження).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux