Війна спричиняє тектонічні зсуви в українському суспільстві, зокрема, у системі публічного управління. Аби ці зсуви не ставали суспільними ранами, маємо їх згладжувати. Акуратно, виважено, але ретельно. Найбільш оптимальний інструмент в умовах війни – соціальний діалог між основними суспільними групами. Про це заявила Голова НАДС Наталія Алюшина, відкриваючи навчання за програмою «Соціальний діалог як механізм публічного управління в умовах війни, повоєнного відновлення та набуття Україною членства в ЄС». Вона зауважила, що діалог додає внутрішньої стійкості і згуртованості, врівноважує розвиток країни, спрямовує його в інтересах більшості громадян.
«Соціальний діалог – одна з форм досягнення суспільного договору. Його основу бачу у взаємодії Уряду, роботодавців, громадянських інститутів і серед них – профспілок. Важливо, аби такий діалог ґрунтувався на принципах взаємної поваги, довіри та розуміння. У контексті публічної служби він може полягати у пошуках нових форм і змістів державної політики, які би враховували інтереси більшості суспільства», - наголосила Голова Агентства.
За її словами, НАДС разом із Вищою школою публічного управління за підтримки Профспілки працівників державних установ України розроблено дві програми підвищення кваліфікації. Ідеться про соціальний діалог як механізм публічного управління в умовах війни, повоєнного відновлення та набуття Україною членства в ЄС. За цією програмою вже підвищили кваліфікацію 69 державних службовців з посад категорії «Б».
«Натомість сьогодні ми вперше запроваджуємо таке навчання для вищого корпусу державної служби. Мета – поглиблення знань учасників та учасниць з питань імплементації європейських стандартів соціального діалогу як механізму публічного управління в умовах війни, повоєнного відновлення та набуття Україною членства в ЄС», - підкреслила Наталія Алюшина.