11 жовтня завершилося опитування визначення рівня організаційної культури на державній службі - «Державна служба в Україні: ваша точка зору». Участь в дослідженні взяли 32546 респонденти з різних куточків України. А це на третину більше, ніж минулого року!
Для країни розвиток культури державної служби – питання стратегічного масштабу. Саме тому, стратегією реформування державного управління України на період до 2021 року формування організаційної культури держслужби визначено одним із основних напрямів її розвитку. Адже організаційна культура – це система цінностей, які об’єднують державних службовців державного органу в єдину команду лідерів.
«Дякуємо усім, хто долучився і поділився власними думками, враженнями та ідеями щодо формування та функціонування організаційної культури на державній службі. Адже лише завдяки реальному зворотному зв'язку від вас, ми спільно крок за кроком зможемо вибудувати нову, сучасну, ефективну систему державної служби. Це не швидкий процес, але зміни вже розпочато. І ми рухаємося уперед», - відзначила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Отримані результати будуть покладені в основу для розробки рекомендацій щодо підвищення привабливості держави як роботодавця, посилення ефективності та якості державної служби. Тож кожен, хто долучився до опитування, вніс свій внесок в масштабне дослідження організаційної культури, що триває вже другий рік поспіль.
Додамо, що дослідження є продовженням спільного проєкту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Асоціації українців-випускників провідних університетів світу «Професійний уряд» (PGA), Центру демократії, розвитку та верховенства права Стенфордського університету (CDDRL) та Київської школи економіки (KSE) «Цикл зворотного зв'язку державної служби». Воно проводиться за підтримки Центру з питань доброчесності в оборонному секторі (CIDS, Норвегія) та за участі Інститут уекономіки та прогнозування НАН України.
Дякуємо нашим партнерам за підтримку, колегам за фахово виконану роботу, а також усім, хто прийняв участь в опитуванні. Далі буде!