В числі учасників стратсесії – представники НАДС, НАЗК, Cекретаріату Київської міської ради, команди підтримки реформ Міністерства відновлення України, комунікаційної агенції «Plusone social impact».
Подія відбулася задля осмислення ролі та місця доброчесності у формуванні іміджу публічних службовців. Учасники обговорили ціннісну сутність доброчесності, те, як вона кореспондується з публічною службою, вплив доброчесності на формування її позитивного сприйняття у суспільстві. Ішлося також про розвіювання стереотипів щодо публічної служби.
Голова НАДС Наталія Алюшина відзначила важливість комунікації питань доброчесності та нульової толерантності до корупції серед публічних службовців і громадськості.
Нагадаємо, що цього року в рамках Рішельє-форуму публічної служби вперше відбувся Форум з доброчесності для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Серед головних питань заходу – антикорупційні тренди в Україні.
Довідково: одним із компонентів проходження державної служби є доброчесність. Відповідно до Закону України «Про державну службу», доброчесність визначається як спрямованість дій на захист публічних інтересів та відмова державного службовця від превалювання приватного інтересу під час здійснення наданих йому повноважень. Важливо зауважити, що більшість публічних службовців розуміють сенс поняття «Доброчесності». Так, 75.6% респондентів опитування «Публічна служба: Ваша точка зору» відзначають, що на публічній службі заохочується доброчесність та нульова толерантність до корупції. Доброчесність входить до переліку цінностей, що обрали для себе державні службовці.