4 жовтня завершилось навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Основні принципи роботи системи HRMIS в державних органах». Програму навчання було розроблено експертами НАДС спільно з Вищою школою публічного управління.
Курс проводився в онлайн-форматі й тривав три дні. До навчання долучились близько 1 тисячі державних службовців. Серед них - користувачі, які вже працюють в системі HRMIS, а також представники державних органів, що планують підключитися до ІТ-системи найближчим часом.
Унікальність навчання в тому, що професійні знання з використання HRMIS синхронно отримували представники служб управління персоналом разом з бухгалтерськими підрозділами державних органів.
Програма курсу охоплювала повний цикл роботи в системі: від початку реєстрації в HRMIS першого працівника державного органу - до нарахування в системі заробітної плати працівникам.
Лекції розроблялись та проводились безпосередньо адміністраторами HRMIS, які здійснюють консультативну та технічну підтримку системи. Тому під час навчання акцентувалась увага на типових запитах та запитаннях користувачів.
Спікерами курсу стали державні експерти експертної групи з питань цифрових трансформацій і цифровізації Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби Національного агентства України з питань державної служби Аліна Рора та Леся Тихонова.
По завершенню кожного навчального дня проводились тестування для отримання зворотного зв’язку від учасників та визначення рівня засвоєння матеріалу та опанування усіх функцій системи HRMIS. Слухачі надали позитивні відгуки та коментарі щодо ефективності навчання та виявили бажання надалі брати участь в подібних програмах.
Наразі НАДС розглядає можливість організації навчання з роботи HRMIS в форматі Q&A (питання-відповідь) у грудні поточного року.
Довідково:
HRMIS (Human Resource Management Information System) – інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах. Автоматизована ІТ-система збирання, оброблення, зберігання та захисту інформації щодо державних службовців, інших працівників державних органів, що формується і використовується для функціонування централізованої бази даних держслужбовців, інших працівників державних органів, а також для автоматизації та цифровізації процесів, пов’язаних із виконанням функцій з управління персоналом. Розробка і впровадження HRMIS здійснюється в рамках Грантів Світового банку за проектами «Зміцнення управління державними ресурсами» (№ TF0A5324) та «Програма підтримки управління державними фінансами в Україні» (№TF0B6630), що фінансується ЄС.