Тривають робочі зустрічі в рамках презентації проекту Стратегії реформування державного управління України на період до 2025 року. Цього разу головною темою зустрічі було обговорення блоку Стратегії, що присвячений належному врядуванню і комунікації.
Голова НАДС Наталія Алюшина розповіла про бачення щодо популяризації «бренду роботодавця» державної служби та про досвід Агентства в даному напрямку.
«Перед НАДС завжди стояло завдання бути відкритими та доступними перед кандидатами на посади держслужби та й самими службовцями. Працювати дотримуючись принципу “прозорості” одне з головних правил. Наприклад, на Єдиному порталі вакансій здійснюється комунікація як з кандидатами, так і з представниками державних органів, які безпосередньо залучені до відбору кращих на державну службу. З моменту запуску порталу майже 400 тисяч разів кандидати оцінили бренд державної служби як позитивний і вирішили спробувати свої сили», - зазначила Наталія Алюшина.
Серед інших апробованих форм роботи Наталія Алюшина відзначила проведення Дня відкритих дверей державної служби, стажування молоді. Втім, акцентувала увагу учасників, що варто працювати над їх змістовним наповненням. Цікавим є досвід щодо освітніх курсів. Так, на платформі Спільноти практик: сталий розвиток розміщено курс «Нова державна служба: доступно про головне». Це такий собі «симулятор» деяких етапів конкурсу не лише для тих, хто вперше вступає на державну службу, а й для кандидатів, які тільки думають про те, щоб спробувати власні сили.
«Ще одне глобальне завдання - боротьба зі стереотипами. Це не просто, адже доведеться кожного дня розвінчувати міфи та власним прикладом доводити, що може бути по іншому. Якщо орган влади успішно працює та має позитивну репутацію – туди йтимуть такі ж люди. Тому необхідно приділяти увагу просуванню саме конкретних державних органів. А також акцентувати увагу на перевагах державної служби перед приватним сектором», - зауважила Голова НАДС.
До речі, на підтвердження саме цієї тези, Наталія Алюшина навела яскравий приклад за підсумками щорічного дослідження організаційної культури на державній службі: «Більше 70% держслужбовців, відповідаючи на запитання: «Якби Вам запропонували працевлаштування на однаковий строк із однаковою зарплатою і соціальним пакетом на держслужбі та в приватному секторі, якій пропозиції Ви надали б перевагу?», зазначили, що залишилися б працювати на державній службі. Тож саме стабільність у працевлаштуванні - наша сильна сторона, яку маємо розвивати».
А ще підкреслила, що державні службовці - це одна згуртована спільнота, яка здатна реагувати на будь-які професійні виклики: «Професіоналізм, відповідальність, чесність/доброчесність, командна робота/співпраця - ось про що говорять державні службовці. Це означає, що ми всі вже живемо в одному культурному полі і у нас однакові очікування. І розбудова бренду державної служби - це наша спільна місія».