Якою має бути державна служба в післявоєнний період? Це питання обговорювалось під час круглого столу “Державна служба України: сучасні виклики та перспективи повоєнної трансформації”. За словами Голови НАДС Наталії Алюшиної, ситуація з війною – це тест на міцність державної служби. Наразі держслужба встояла, але має стати ще міцнішою. Важливо, що і у влади, і в суспільства загалом є чітке розуміння, що система державного управління потребує змін.
П'ять викликів, що стоять перед публічною службою в умовах війни:
«Українська державна служба має стати аутентичною і набути досвіду європейських практик. Це запорука її трансформації на професійну, конкурентоздатну і престижну сферу», - зазначила Наталія Алюшина.
Голова НАДС також наголосила на важливості розбудови системи публічної служби. Оскільки і органи виконавчої влади, і органи місцевого самоврядування мають діяти в одній площині.
«Увага всього світу прикута до України. До українців, які борються на всіх фронтах. Ми всі усвідомлюємо надважливість захисту країни від агресора. На фронті державної служби у нас з вами дещо інша «зброя» – це знання, інноваційні інструменти і кращі практики. Наразі ми знаходимось за кілька кроків набуття Україною статусу кандидата на вступ до ЄС. І перед тими, хто навчає лідерів сучасності, стоять нові виклики. Корпус державних службовців має отримати цю «зброю» саме від вас, та вміти ефективно її застосовувати», - підкреслила важливість розвитку професійного середовища публічної служби Наталія Алюшина.