Під керівництвом Голови НАДС Наталії Алюшиної відбулася міжвідомча робоча нарада за участю представників СКМУ, Міноборони, Держспецзв`язку щодо запровадження електронного обміну інформацією.
Йшлося про автоматизацію спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття посад, призначення (обрання) на які здійснюється Президентом, Верховною Радою або Кабінетом Міністрів України. Зокрема, в частині скорочення мінімально необхідних витрат часу на проведення спеціальної перевірки щодо претендентів на такі посади.
«Спільно маємо відпрацювати алгоритм, в який спосіб можемо забезпечити автоматизовану систему спеціальних перевірок. Адже бувають ситуації, коли інформацію по тій чи іншій особі маємо отримати дуже швидко, оскільки мова йде про негайні кадрові призначення. Тому це питання економії людських та фінансових ресурсів, а також цифровізації обміну інформацією», - відзначила Наталія Алюшина.
Під час зустрічі розглянуто пропозиції щодо покращенні існуючої системи проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком.
Наразі для впровадження електронного обміну інформацією (документами) НАДС розроблено організаційно-технічне рішення, а також створено комплексну систему захисту інформації та отримано експертний висновок. Передбачається, що учасниками автоматизованого обміну будуть: Офіс Президента, Апарат Верховної Ради, Секретаріат Кабінету Міністрів України, НАДС та 9 державних органів, включаючи Міністерству оборони.
Міноборони та НАДС опрацьовуються механізми взаємодії міністерства та територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (обласних військових комісаріатів) з метою пришвидшення процедури спеціальної перевірки в частині відношення особи до виконання військового обов’язку.