До уваги державних службовців, служб управління персоналом, керівників державної служби! На сьогоднішній день кожен громадянин України в тій чи іншій мірі обізнаний в тому, як захищати свої права. Ми ж, у свою чергу, хочемо нагадати державним службовцям порядок захисту їх прав на державну службу.
Покроковий алгоритм дій з подання скарг, їх розгляду та оскарження з відповідними коментарями ви можете знайти на сайті НАДС за посиланням - https://bit.ly/3ol2wSW
Зокрема, стаття 11 Закону України «Про державну службу» передбачає наступні кроки в разі порушення ваших прав. Найперше, ви маєте право подати керівнику державної служби скаргу із зазначенням фактів порушення прав або перешкод у їх реалізації. Така скарга має часові обмеження: її слід подати у місячний строк з дня, коли ви дізналися або повинні були дізнатися про факт порушення ваших прав. У скарзі державний службовець може вимагати утворення комісії для перевірки викладених у скарзі фактів. Керівник державної служби, отримавши таку скаргу, зобов’язаний протягом 20 календарних днів надати обґрунтовану письмову відповідь. Якщо на скаргу не було надано відповіді - державний службовець може звернутися із відповідною скаргою до суду. До суду ви також можете звернутися і у разі, якщо незгодні з наданою відповіддю на скаргу.
Додамо, що в числі характерних порушень умов реалізації громадянами права на державну службу найчастіше зустрічаються такі: