НАДС зацікавлений у продовженні співпраці у питаннях формування організаційної культури на державній службі, просування у публічному секторі доброчесності як цінності, запровадження дієвих практик управління персоналом на державній службі. Про це наголосила Голова НАДС Наталія Алюшина під час онлайн-зустрічі з представниками Центру з питань доброчесності в оборонному секторі (CIDS).
Сторони обговорили пріоритетні дії на поточний рік, а також проєкти, здатні посилити стійкість і ефективність публічної служби України в умовах повномасштабної війни.
Голова НАДС наголосила, що трансформація організаційної культури публічної служби формує запит на фундаментальні зміни і посилює спроможність публічної служби. Також вона окреслила вагому роль Вищої школи публічного управління у впровадженні таких змін.
Зауважимо, що Центр з питань доброчесності в оборонному секторі (CIDS) є давнім і надійним партнером НАДС. Зокрема, за підтримки CIDS у попередні роки організовано низку важливих заходів, серед яких – опитування державних службовців «Державна служба в Україні: ваша точка зору», серія навчальних тренінгів для державних службовців, дискусії у рамках круглих столів «Трансформація культури публічної служби».