НАДС шукає у свою команду Директора Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби.
Що ми пропонуємо?
- Амбітні проекти для розвитку та впровадження (HRMIS, Єдиний портал вакансій державної служби, Портал управління знаннями та ін.)
- Колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями
- Можливість кар’єрного росту та професійного розвитку
- Зручне місце розташування офісу (вул. Прорізна, 15), комфортні умови роботи, можливість гнучкого графіку роботи
Завдання, які очікують на директора:
- формування політики з питань цифровізації у сфері державної служби;
- координація впровадження, функціонування та розвиток HRMIS (інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах);
- удосконалення та супроводження Єдиного порталу вакансій державної служби, Порталу управління знаннями, а також розвиток та впровадження інших інформаційно-комунікаційних систем і технологій;
- підготовка стратегії розвитку, технічних завдань, обґрунтувань, кошторисних розрахунків мережевого, серверного обладнання, програмного забезпечення, організація отримання та актуалізація ліцензій, сертифікатів для потреб інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах;
- забезпечення розвитку та здійснення організаційно-технічних заходів з підтримки та функціонування в НАДС локальної комп’ютерної мережі, системи електронного документообігу, електронних інформаційних ресурсів (внутрішніх та зовнішніх вебсайтів), програмного забезпечення, що використовується структурними підрозділами апарату НАДС;
- робота з програмами залучення міжнародної технічної допомоги, які реалізує НАДС;
- здійснення фахових комунікацій, розвиток між-секторальних ініціатив з питань розвитку, впровадження і технічного супроводження інформаційно-комунікаційних систем і технологій.
Ви нам підходите, якщо:
- Готові до викликів, маєте аналітичні здібності, комунікаційні та управлінські навички, швидко адаптуєтеся до змін, ініціативні, маєте необхідні знання у сфері ІТ та управління проектами, не боїтеся труднощів та маєте непереборне бажання змінювати країну наближаючи її до перемоги!
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України
- вища освіта, не нижче ступеня магістра;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років у сфері інформаційних технологій;
- вільне володіння державною мовою.
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 01 листопада 2022 року на електронну адресу konkurs@nads.gov.ua. За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду з Головою НАДС.
У разі виникнення запитань звертайтеся до Юлії Семенець за тел. (044) 278-35-54.