Для Національного агентства України з питань державної служби важливо просувати доброчесність як цінність серед публічних службовців. Для цього необхідно залучати новітні інструменти і вивчати міжнародний досвід та практики. Про формування культури доброчесності на публічній службі йшла мова під час робочої зустрічі Голови НАДС Наталії Алюшиної і Пітера Дімітроффа, директора проєкту «Cприяння доброчесності в публічному секторі» (USAID) (Promoting Integrity in the Public Sector/Pro-Integrity), DАІ.
Наталія Алюшина окреслила напрямки діяльності Агентства у згаданому напрямі. Зокрема, у питаннях відновлення конкурсної процедури відбору на державну службу. НАДС розроблено постанову «Про внесення змін до Типових вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «А» (від 02 червня 2023 року № 562). Зокрема, вимогу «Лідерство» доповнено новою компонентою: «створення культури відкритості та відповідальності, культури нульової толерантності до корупції».
За словами очільниці Агентства, систематично вивчаються трансформації рівня організаційної культури у дослідженні «Публічна служба: Ваша точка зору». Упродовж останніх років публічні службовці визначають головними цінностями професіоналізм (61,9%), відповідальність (49,4%) та доброчесність (44,4%).
Наталія Алюшина нагадала, що торік у рамках Рішельє-форуму публічної служби організовано Форум з доброчесності для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Захід відбувся за підтримки проєкту USAID_ВзаємоДія. Його метою є популяризація стандартів доброчесності, а також формування доброчесного іміджу публічної служби України.
Також, за підтримки USAID, розроблено Комунікаційну стратегію просування доброчесності на публічній службі. А в січні проведено тренінг «Як комунікувати доброчесність» для представників комунікаційних підрозділів органів державної влади, органів місцевого самоврядування, самоврядних асоціацій тощо.