Знання правил та інструментів продуктивної комунікації – завдання кожного публічного службовця. Це запорука того, аби державні органи та органи місцевого самоврядування працювали злагоджено і вчасно надавали громадянам якісні послуги. Для цього у колективі має панувати атмосфера, яка ґрунтується на злагодженій командній взаємодії.
Про це наголосила Голова НАДС Наталія Алюшина у рамках конференції «Роль діалогу і медіації в часи війни й відновлення України. Спираючись на досвід 30 років медіації, 10 років діалогу в Україні».
Вона зауважила, що в НАДС досить давно опікуються питаннями управління конфліктами в органах публічної влади. Зокрема, 2022 року затверджено Методичні рекомендації щодо роботи з конфліктами в державних органах та органах місцевого самоврядування та підготовлено навчальний курс «Робота з конфліктами в органах публічної влади». У рамках цього курсу визначено алгоритм роботи з конфліктами для служб управління персоналом.
Натомість у 2023 році підготовлено програму підвищення кваліфікації «Управління конфліктами в органах публічної влади». У 2024-му за нею навчалися 210 представників державних органів та органів місцевого самоврядування різних областей України.
Наталія Алюшина зауважила, що наступного року заплановано охопити таким навчанням представників з усіх областей України. Очільниця НАДС наголосила, що інструменти роботи з конфліктами на публічній службі мають бути трансформовані в майбутньому, зокрема щодо побудови системи досудового врегулювання конфліктів на публічній службі.