Основою нової моделі публічної служби у повоєнний період буде суцільна цифровізація. На думку Голови НАДС Наталії Алюшиної, цей тренд дозволить забезпечити якість послуг для громадян, а також - заощадити час і ресурси.
Із цією метою Агентство продовжує впроваджувати Інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS). Наразі до системи підключено 95 державних органів та внесено дані про більше ніж 22 тисячі їх працівників. Ця діяльність здійснюється в рамках Гранта Світового банку за проектом «Програма підтримки управління державними фінансами в Україні» (EU4PFM), що фінансується ЄС.
Впровадження HRMIS в міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади є пріоритетом реформи державної служби відповідно до Стратегії реформування державного управління України на 2022-2025 роки. Наразі очікується старт ІІ фази проекту. Вона передбачає функціональне розширення HRMIS шляхом розробки модулів для оцінки ефективності, професійних компетенцій, аналізу та звітності. Серед головних напрямів під час цього етапу впровадження системи HRMIS – інтеграція із загальнодержавними реєстрами та налагодження роботи контакт-центру з комунікаційної підтримки. У державних органах, що працюють у системі, оцінили переваги такої роботи. Зокрема, автоматизовано процеси, що раніше служби управління персоналом та фінансові служби виконували у різних програмах. Це дозволяє заощадити час і зусилля, а також – акумулювати інформацію про держслужбовців в єдиній базі.
Працівники в особистих кабінетах мають змогу автоматично генерувати довідки та заяви, наприклад про відпустку. Тож часи, коли доводилося заповнювати стоси паперів чи писати заяви власноруч – поступово рухаються в минуле.
З метою підвищення ефективності впровадження та використання HRMIS, в НАДС спільно із УШУ та Командою підтримки реформ Мінекономіки розпочато серію онлайн зустрічей та навчальних заходів. Їх вже організували для державних секретарів міністерств, представників ІТ-підрозділів, яких залучено до впровадження HRMIS, а також відповідальних за захист інформації в міністерствах.