«У перші дні війни саме фаховий капітал державних управлінців допоміг країні зберегти керованість країни. Влада швидко опанувала ситуацію. На місцевому і центральному рівнях. Зараз можемо говорити про загалом стабільну діяльність публічної служби під час воєнного стану. Адже громадяни отримують критично необхідні послуги навіть в умовах знищеної інфраструктури, а подекуди – на тимчасово окупованих територіях», - пише Голова НАДС Наталія Алюшина у блозі на Obozrevatel.
За її словами, із перших днів війни публічні службовці задіяли найпростіші правила військово-управлінської "гігієни" – зберігати спокій і бути розсудливими у рішеннях. Влада швидко опанувала ситуацію, акумулювала і розподілила сили для підтримки людей і країни.
«Вже бачимо, як постають лідери на рівні громад і регіонів. Але, цю стабільність необхідно закріпити нормативними актами й методичними роз’ясненнями. Аби трансформувати її на систему. Оскільки 176 тисяч державних службовців з усієї країни працюють у нових умовах, із підвищеним функціоналом, у військових реаліях», - зазначила Наталія Алюшина.
Голова НАДС розповіла також про нові виклики, які стоять перед Агентством: «Адаптуємо правила державної служби до умов військового стану. Насамперед надаємо колегам нормативно-методологічну підтримку. Приміром, допомагаємо врегулювати статус публічних службовців, які пішли на фронт чи в тероборону. Визначаємо правила організації дистанційної роботи. Робимо усе необхідне, аби державним службовцям вчасно і повноцінно виплачували зарплати», - пише Наталія Алюшина у блозі.
Із роз’ясненнями НАДС та інших державних органів щодо роботи в умовах воєнного стану можна ознайомитись тут: https://bit.ly/3tj2Y7Q
Повну версію блогу читайте на Obozrevatel.