18 серпня відбулася конференція «Просто про культуру на державній службі». Захід проводився в рамках реформи державного управління, а його організаторами виступила RST Мінекономіки за підтримки EU4PAR. Серед спікерів - Міністр Кабінету Міністрів України Олег Немчінов та Голова НАДС Наталія Алюшина.
Конференція проходила у форматі панельних дискусій. Учасники зосередили свою увагу на таких питаннях:
В результаті обговорення учасники спростовували міфи, які найчастіше зустрічаються на державній службі. Серед них, зокрема такі:
Голова НАДС Наталія Алюшина акцентувала увагу на ролі Стратегії реформування державного управління, у якій підтверджено важливість формування організаційної культури державної служби, що базується на цінностях досягнення результатів, відповідальності, інноваційності, відкритості комунікацій. Наразі для НАДС питання культури державної служби залишається одним із пріоритетних завдань.
Разом з тим, підкреслила Наталія Алюшина, «навіть, якщо керівники будуть говорити про необхідність розвитку організаційної культури, а займатиметься цим лише служба управління персоналом, то таке завдання самотужки їм не виконати». Також вона поділилася власними інструментами та практиками управління персоналом, які стануть у нагоді кожному керівнику.
Про концепцію культури на державній службі та етапи підготовки концепції розповіла Директор Генерального департаменту з питань політики та стратегії управління персоналом на державній службі НАДС Юлія Лозюк.
Підсумком роботи стало напрацювання практичних порад державним службовцям щодо культури управління, взаємодії та результату. Адже комунікація та взаємодія, вміння слухати та чути одне одного – це базис для подальшої трансформації державної служби.