22 жовтня 2025 року під час вебінару «Якість підвищення кваліфікації публічних службовців: результати загальнодержавного моніторингу (2025 р.)» представники провайдерів мали змогу ознайомитися з підсумками цьогорічної роботи НАДС з відстеження основних показників якості освітніх послуг, які надаються в системі професійного навчання.
Як функціонує механізм зовнішнього забезпечення умов для підвищення кваліфікації публічних службовців (діяльність провайдерів, регіональна охопленість, інформаційні ресурси для освітніх пропозицій, бюджетне фінансування тощо)? Чи пов’язана якість навчання з усвідомленим підходом до нього з боку учасників навчання? Як представники публічної служби вибудовують власну освітню траєкторію (що для них є орієнтирами і як це впливає на задоволеність результатами навчання)? Чи є підвищення кваліфікації доступним для всіх учасників навчання? Саме ці питання були у фокусі уваги моніторингового дослідження 2025 року.

У рамках моніторингу було проведено опитування публічних службовців щодо отриманих ними освітніх послуг. Їх погляди та оцінки стали одним з орієнтирів НАДС для координації роботи закладів освіти та інших провайдерів, які проводять навчання для представників державних органів, органів місцевого самоврядування.
Моніторинг відбувся на основі індикаторів для оцінювання якості підвищення кваліфікації.
Для НАДС моніторинг якості підвищення кваліфікації та його результати є одними з важливих маркерів ефективності навчання публічних службовців тих знань, умінь та навичок, які їх необхідні для роботи.

Цьогорічний моніторинг був другим із серії запланованих регулярних зовнішніх загальнодержавних досліджень якості підвищення кваліфікації, що має проводитися НАДС. У рамках попереднього моніторингу відбувся загальний скринінг механізму організації підвищення кваліфікації та результативності професійного розвитку представників публічних службовців за період 2021-2023 років.
Результати моніторингу, проведеного у 2025 році, поглиблюють аналіз умов, необхідних для професійного розвитку представників публічної служби відповідно до їх освітніх потреб, і дозволяють далі продовжувати роботу з підвищення якості освітніх послуг.
Детальніше із цими результатами можна ознайомитися у звіті, а також за допомогою матеріалів презентації вебінару.