В чому специфіка соціального маркетингу в державному управлінні? І чому держслужбовцям так важливо застосовувати відповідний інструментарій в процесі своєї діяльності?
Сьогодні в НАДС розпочався коучинг Михайла Крикунова - викладача, тренера, бізнес-консультанта з управління і маркетингу, кандидата економічних наук, доцента. Впродовж двох днів інтенсивного курсу працівники Агентства ознайомляться з сучасними інструментами соціально-державного маркетингу, що спрямований на забезпечення ефективного надання якісних послуг для громадян. Зокрема, про сучасні моделі прийняття рішень, суспільну дифузію інновацій, управління змінами, нові підходи до мотивації персоналу тощо. Сьогодення вимагає мислити по-новому, використовувати інноваційні підходи до роботи в державних органах. Лише таким чином можна ефективно і оперативно відповідати на запити і потреби суспільства, стимулюючи соціально-економічні перетворення в країні.
Вдячні Михайлу Крикунову та його команді за надану можливість для підвищення компетенцій та саморозвитку, щоб покращувати якість роботи та оперативно реагувати на виклики, що виникають в процесі діяльності на державній службі.
Нові знання ніколи не бувають зайвими. Будемо й надалі дотримуватись принципу Lifelong Learning (навчання протягом усього життя). Зауважимо, що ініціатива проведення низки навчальних семінарів та тренінгів для команди НАДС належить Голові Агентства Наталії Алюшиній, яка приділяє значну увагу knowledge-менеджменту.