• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
В НАДС відбувся семінар «Заповнення електронних декларацій: новації та інструменти для спрощення»
опубліковано 11 березня 2025 року о 16:03

Як підготуватися до подання декларації, особливості заповнення окремих розділів декларацій та що відбувається з декларацією після заповнення – ці та інші важливі питання розглянуто під час навчального семінару «Заповнення електронних декларацій: новації та інструменти для спрощення». В рамках заходу, зокрема, говорили про новації законодавства, актуальні механізми контролю та інструменти, що спрощують процес декларування.

Розпочинаючи семінар, Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина зауважила, що електронне декларування є складовою прозорої, підзвітної та доброчесної державної служби. Тож ця тема невипадково була обрана для інформаційно-просвітницького заходу, що систематично проводяться НАДС та Вищою школою публічного управління.

«Ми вчасно подаємо заповнені декларації й цим демонструємо суспільству відкритість і відповідальність. Але, окрім чесності, важливо мати також знання, що дозволяють забезпечити декларування у рамках чинного законодавства», - зауважила Голова Агентства.

Голова Національного агентства з питань запобігання корупції Віктор Павлущик зауважив, що Агентство працює над тим, аби зробити процес електронного декларування максимально зручним та зрозумілим. Приділяється увага й просвітницьким заходам серед публічних службовців.

Під час семінару спікери охопили широке коло питань, що стосуються декларування доходів. Зокрема, мова йшла про загальні правила декларування, особливості заповнення окремих розділів декларацій та особливості декларування під час війни. Розповіли також й про новий функціонал реєстру декларацій, а саме як можна отримати дані для декларації та автозаповнення чернетки декларації. Корисною була інформація щодо особливостей проведення повної перевірки декларації та про топпомилки при заповненні декларації.

Додамо, що НАДС тривалий час співпрацює з НАЗК у питаннях професійного навчання публічних службовців. З 2023 року Вища школа публічного управління спільно з НАЗК розробили та реалізували чотири програми підвищення кваліфікації, а саме:

  • «Організація роботи з декларування у державному органі»;
  • «Управління корупційними ризиками»;
  • «Запобігання корупції та забезпечення доброчесності»;
  • «Ключові функції професійного стандарту «Уповноважений з антикорупційної діяльності».

За цими програмами підвищили кваліфікацію 615 уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції.

Також реалізовано навчання 67 держслужбовців вищого корпусу за програмою «Роль керівника у побудові доброчесного середовища організації».

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux