29 січня відбувся онлайн-вебінар з питань співпраці державних органів з Державним центром зайнятості та регіональними центрами зайнятості/філіями.
Голова НАДС Наталія Алюшина під час вебінару відзначила важливість забезпечення доступності інформації про вакантні посади в органах державної влади.
Як зауважила Наталія Алюшина, це питання є актуальним. Другий рік поспіль вступ на посади державної служби здійснюється за спрощеною процедурою. У період дії воєнного стану особи призначаються керівником державної служби без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законодавством. Наразі на державній службі нараховується понад 39 тисяч вакансій.
Директор Державного центру зайнятості Юлія Жовтяк розповіла про стратегічні зміни в роботі Державної служби зайнятості. Зокрема щодо переформатування механізму підбору персоналу під потреби роботодавця на засадах рекрутингу. Оскільки служба вже є майданчиком, на якому відбувається комунікація між шукачами та роботодавцями, дані новації покликані підвищити ефективність роботи служби. При цьому співпраця з державними органами може бути взаємовигідною, адже 60-70% людей, які звертаються за пошуком роботи до центрів зайнятості, мають вищу освіту.
Фахівці Державного центру зайнятості та Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі та в органах місцевого самоврядування НАДС розповіли учасникам вебінару про можливості Державного центру зайнятості під час пошуку фахівців, електроні сервіси (електронні кабінети роботодавця та шукача роботи), рекрутингові підходи в обслуговуванні роботодавців, а також нагадали інформацію про механізм призначення на посади державної служби під час дії воєнного стану.
Підписуйтесь на сторінки НАДС у соціальних мережах: