Щодня публічні службовці комунікують з великою кількістю людей, стикаючись з різними реакціями та емоційними проявами. Війна та спричинений нею стрес лише посилили їх. Зараз як ніколи важливо не лише допомогти людині у вирішенні її проблеми, а й вміти правильно відреагувати та забезпечити комфортну для неї комунікацію, і одночасно потурбуватися про власний психологічний комфорт.
Саме тому НАДС та Програма розвитку ООН в Україні розпочали роботу над створенням освітнього курсу, який покликаний покращити якість комунікації публічних службовців у кризових ситуаціях.
Для того, щоб зробити цей продукт максимально прикладним та корисним, нам потрібна ваша допомога. Ваш практичний досвід.
Ми запрошуємо пройти опитування тих публічних службовців, чиї посадові обов’язки передбачають зовнішню робочу комунікацію, тобто тих, хто у своїй роботі постійно контактує з громадянами. Всього 10 коротких запитань. 10 хвилин вашого часу. Але дуже важливі для нас відповіді.
Посилання на опитування: https://bit.ly/Survey_СС_2022
Чекаємо на ваші відповіді до 14 серпня 2022 року.