Наказом НАДС від 31 жовтня 2024 року № 150-24 «Про внесення змін до Положення про вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 листопада 2024 року за № 1711/43056 (набирає чинності з дня офіційного опублікування), передбачено:
- служби управління персоналом мають відстежувати актуальність, коректність даних про користувачів Порталу та забезпечувати їх вчасне оновлення (це запобігатиме помилкам у сертифікатах про навчання та збереженню на Порталі недостовірної інформації);
- якщо користувач припинив роботу (службу) у відповідному органі, його обліковий запис блокується уповноваженою особою служби управління персоналом невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня (це унеможливить користування Порталом особами, які припинили публічну службу, у тому числі проходження безкоштовного навчання);
- доступ до особистого кабінету уповноваженої особи служби управління персоналом надається адміністратором Порталу лише на підставі офіційного звернення відповідного органу до НАДС (у листі зазначається прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), посада та адреса електронної пошти у доменній зоні gov.ua). Якщо змінюється уповноважена особа служби управління персоналом від відповідного органу, необхідно надіслати новий лист з даними цієї особи;
- доступ до особистого кабінету особи, яка перестала бути уповноваженою особою служби управління персоналом відповідного органу, анулюється адміністратором Порталу.