• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
В НАДС відбувся вебінар «Найпоширеніші питання щодо роботи системи HRMIS»
опубліковано 12 грудня 2024 року о 20:54

Найпоширеніші питання щодо роботи системи HRMIS обговорили під час вебінару з роботи HRMIS в форматі Q&A (питання-відповідь). Наталія Алюшина, Голова Національного агентства України з питань державної служби, розповіла про кроки НАДС щодо впровадження даної системи, а також нагадала про переваги системи. Серед них, ефективність, прозорість,  відкритість та автоматизація. 

Серед учасників - понад 800 державних службовців. Це користувачі, які вже працюють в системі HRMIS, а також представники державних органів, що планують підключитися до ІТ-системи найближчим часом. 

Спікерами вебінару стали державні експерти експертної групи з питань цифрових трансформацій і цифровізації Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби НАДС. Зокрема, мова йшла про практичні аспекти роботи в модулях «Штат та персонал», «Зарплата і табель». 

Додамо, що HRMIS (Human Resource Management Information System) – інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах. Розробка і впровадження HRMIS здійснюється в рамках Грантів Світового банку за проєктами «Зміцнення управління державними ресурсами» (№ TF0A5324) та «Програма підтримки управління державними фінансами в Україні» (№TF0B6630), що фінансується ЄС.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux