Найпоширеніші питання щодо роботи системи HRMIS обговорили під час вебінару з роботи HRMIS в форматі Q&A (питання-відповідь). Наталія Алюшина, Голова Національного агентства України з питань державної служби, розповіла про кроки НАДС щодо впровадження даної системи, а також нагадала про переваги системи. Серед них, ефективність, прозорість, відкритість та автоматизація.
Серед учасників - понад 800 державних службовців. Це користувачі, які вже працюють в системі HRMIS, а також представники державних органів, що планують підключитися до ІТ-системи найближчим часом.
Спікерами вебінару стали державні експерти експертної групи з питань цифрових трансформацій і цифровізації Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби НАДС. Зокрема, мова йшла про практичні аспекти роботи в модулях «Штат та персонал», «Зарплата і табель».
Додамо, що HRMIS (Human Resource Management Information System) – інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах. Розробка і впровадження HRMIS здійснюється в рамках Грантів Світового банку за проєктами «Зміцнення управління державними ресурсами» (№ TF0A5324) та «Програма підтримки управління державними фінансами в Україні» (№TF0B6630), що фінансується ЄС.