В НАДС відбулася чергова робоча зустріч з представниками Світового банку. Під час онлайн-наради учасники обговорили підсумки впровадження інформаційної системи управління людськими на державній службі.
«Маємо кілька важливих досягнень. Сьогодні Міністерством юстиції було зареєстровано Наказ НАДС «Про впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах» (від 16 січня 2021 року №6-21). Цим наказом затверджено такі важливі додатки, як: договір на підключення до HRMIS, згоду на обробку персональних даних, заяву про організацію доступу до Системи. Ми очікуємо, що це створить сприятливі умови для інших держорганів завантажувати свої дані і починати працювати в HRMIS. Ще одна знакова подія: налаштували функцію вивантаження заявок та оповіщень через електронну систему Медок до Фонду соціального страхування та функцію вивантаження платіжних відомостей по заробітній платі в «Приват24». Тобто сьогодні НАДС та усі його 10 територіальних органів використовує усі підсистеми HRMIS. Ми їх апробували, вони усі працюють. НАДС став успішним пілотом по роботі в HRMIS і це має стати гарним прикладом для решти державних органів», - зазначила під час виступу Голова НАДС Наталія Алюшина.
Крім того вона зазначила про позитивні зміни у статистиці підключення до HRMIS: «Якщо під час минулої зустрічі (10 лютого) у нас в Системі було 47 державних органів, то сьогодні їх уже 70! Зростає щодня і кількість завантажених особових карток споживачів».
Також варто додати, що минулого тижня у НАДС пройшла низка робочих зустрічей з представниками служб управління персоналом, бухгалтерських служб державних органів, які залучені до проєкту з впровадження HRMIS та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» – постачальником інформаційної системи. Під час цих нарад учасники обговорили низку питань щодо роботи в HRMIS, які потребували вирішення.