• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пріоритети змін на державній службі обговорено із експертами CIDS
опубліковано 29 листопада 2019 року о 11:57

На початку зустрічі Голова НАДС, Олександр Стародубцев поділився своїм баченням короткострокових пріоритетів змін на державній службі, серед яких особливо виділив рекрутмент, діджиталізацію, розроблення класифікації посад та реорганізацію НАДС, акцентувавши, при цьому, на необхідності культурної трансформації та формуванні в державних органах справжньої функції HR.

Окрему увагу Голова НАДС приділив також необхідності створення в Україні вищого навчального закладу, що готуватиме державних службовців.

«Велика мрія для мене у довгостроковій перспективі – це те, що одного дня ми матимемо спроможну Академію державної служби України», - підкреслив він.

Заступник Директора Центру з питань доброчесності в оборонному секторі Норвегії Туре Квалвік розповів про досвід функціонування в його країні «Школи бюрократії» для державних службовців, в якій навчають державному управлінню, етиці, професіоналізму, кодексу поведінки державного службовця тощо.

Сторони також обговорили подальші кроки співпраці, зокрема у питаннях трансформації культури державної служби та компетентностей державних службовців.

На початку зустрічі Голова НАДС, Олександр Стародубцев поділився своїм баченням короткострокових пріоритетів змін на державній службі, серед яких особливо виділив рекрутмент, діджиталізацію, розроблення класифікації посад та реорганізацію НАДС, акцентувавши, при цьому, на необхідності культурної трансформації та формуванні в державних органах справжньої функції HR.

Окрему увагу Голова НАДС приділив також необхідності створення в Україні вищого навчального закладу, що готуватиме державних службовців.

«Велика мрія для мене у довгостроковій перспективі – це те, що одного дня ми матимемо спроможну Академію державної служби України», - підкреслив він.

Заступник Директора Центру з питань доброчесності в оборонному секторі Норвегії Туре Квалвік розповів про досвід функціонування в його країні «Школи бюрократії» для державних службовців, в якій навчають державному управлінню, етиці, професіоналізму, кодексу поведінки державного службовця тощо.

Сторони також обговорили подальші кроки співпраці, зокрема у питаннях трансформації культури державної служби та компетентностей державних службовців.