Нещодавно у НАДС відзначили переможців конкурсу «Кращі практики впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад».
За три роки з дати заснування конкурс став сучасною платформою для обміну досвідом між провайдерами освітніх програм, поглиблення співробітництва між ними, інструментом підвищення стандартів професійного навчання та самоосвіти. Адже його мета за словами організаторів - визначення кращих практик впровадження освітніх інновацій та їх поширення у системі професійного навчання.
Пропонуємо ознайомитися з кращими практиками впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання, що стали переможцями у номінаціях конкурсу у 2022 році.
Номінація «Підготовка магістрів за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань «Публічне управління та адміністрування»:
Номінація «Підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад»:
Номінація «Внутрішнє навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування»:
Нагадаємо, що конкурс проведено за підтримки Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні».
Також, якщо у вас є бажання поділитися власним успішним кейсом щодо професійного навчання та підвищення кваліфікації публічних службовців, долучайтеся до участі у конкурсі наступного року. За стартом конкурсу та умовами його проведення слідкуйте на офіційному сайті або ж сторінках НАДС у соціальних мережах.