Що ми пропонуємо?
- колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
- зручне місце розташування офісу (вул. Прорізна, 15), комфортні умови роботи, можливість гнучкого графіку роботи.
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
- участь у проведені моніторингу оплати праці державних службовців, а також у здійсненні розрахунків щодо оплати праці державних службовців та розробленні Схеми посадових окладів на посадах державної служби;
- підготовка відповідей на звернення громадян інших фізичних осіб та юридичних осіб, що надійшли до НАДС з питань, що належать до компетенції експертної групи;
- участь в організації і проведенні конференцій, семінарів, нарад, інших заходів з питань, що належать до компетенції Генерального департаменту;
- участь у розробленні інструкцій та інших методичних матеріалів з питань оплати праці на державній службі, збирання та опрацювання інформації і документів з питань, що належать до компетенції Генерального департаменту;
- здійснення щоденного обліку, поточного контролю та узагальнення інформації про стан виконання Генеральним департаментом контрольних документів.
Ви нам підходите, якщо:
- маєте навички ділового листування та роботи з великими обсягами інформації;
- можете працювати самостійно та в команді;
- уважні до деталей;
- комунікативні та ініціативні;
- досвідчений користувач Excel.
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю економіка або фінанси;
- вільне володіння державною мовою.
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 17 березня 2023 року на електронну адресу konkurs@nads.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду з Головою НАДС.
У разі виникнення запитань звертайтеся до Оксани Савченко за тел. (044) 256-00-40.