• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
НАДС шукає у свою команду директора Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби
опубліковано 14 січня 2025 року о 14:21

Що ми пропонуємо?

  • роботу в одному з провідних державних органів України;
  • колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
  • стабільні та прозорі умови оплати праці;
  • професійний розвиток та навчання;
  • офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу (вул. Прорізна, 15), комфортні умови роботи.

Завдання, які очікують на директора Генерального департаменту:

  •  формування та реалізація політики у сфері державної служби, зокрема з питань цифровізації у сфері державної служби;
  • забезпечення розвитку та організаційно-технічних заходів з підтримки та функціонування в НАДС: локальної комп’ютерної мережі та її удосконалення, системи електронного документообігу, електронних інформаційних ресурсів, програмного забезпечення;
  • забезпечення впровадження, функціонування та розвитку інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS);
  • забезпечення адміністрування HRMIS, Єдиного порталу вакансій державної служби, вебпорталу управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями»;
  • забезпечення технічної працездатності автоматизованих робочих місць (АРМ) працівників НАДС;
  • забезпечення розроблення нормативно-правових актів, підготовки листів, договорів щодо впровадження HRMIS;
  • здійснення фінансово-економічних розрахунків щодо обсягу фінансових та матеріальних витрат, необхідних для забезпечення формування та реалізації державної політики;
  • підготовка стратегії розвитку, технічних завдань, обґрунтувань, кошторисних розрахунків мережевого, серверного обладнання, програмного забезпечення, організація отримання та актуалізація ліцензій, сертифікатів для потреб HRMIS;
  • забезпечення в межах повноважень реалізації проєктів та виконання програм щодо вдосконалення державного управління та державної служби, а також програм залучення міжнародної технічної допомоги.

Ви нам підходите, якщо:

  • готові до викликів, комунікативні та ініціативні, швидко адаптуєтеся до змін, маєте управлінські навички, знання та досвід у сфері ІТ та управління проектами.

Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче ступеня магістра;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років у сфері інформаційних технологій;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 54 380, 00 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».

Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 31 січня 2025 року включно на електронну адресу konkurs@nads.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся до Оксани Савченко за тел. (044) 256-00-40.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux