Сьогодні в ході робочої онлайн-зустрічі представники КМУ, НАДС, НАЗК, Мінцифри та Держспецзв'язку обговорили хід реалізації проєкту автоматизації спеціальних перевірок. Ці перевірки стосуються осіб, які претендують на зайняття посади категорії призначення (обрання) на які здійснюється Президентом, Верховною Радою або Кабінетом Міністрів України.
Зауважимо, що автоматизована система спецперевірок розробляється на виконання рішення КМУ від 11.12.2019 року. Спільним наказом НАДС та Мінцифри від 24.03.2020 № 49-20/56 затверджено Інструкцію електронного документообігу. Вона передбачає захищений та повністю автоматизований обмін інформацією між державними органами, які здійснюють спеціальні перевірки осіб, які претендують на зайняття посад державної служби з підвищеним рівнем відповідальності та корупційним ризиком.
«Робота з проведення спецперевірок є досить трудомісткою. Так, від початку року, не зважаючи на призупинення проведення конкурсів, до НАДС надійшло 489 запитів на проведення спеціальної перевірки. За досвідом попередніх років їх кількість може сягати тисячі. Це досить великий об’єм інформації і автоматизований обмін таких даних, з обмеженим доступом, значно спростив би роботу, і однозначно підвищив його безпеку», - зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Зважаючи на широку залученість державних органів до проведення спецперевірок, з метою економії людських та фінансових ресурсів, а також цифровізації обміну інформацією, було запропоновано раціональний шлях автоматизації документообігу.