• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Належне управління персоналом - основа спроможності органів місцевого самоврядування
опубліковано 08 жовтня 2019 року о 20:41

Проект DOBRE презентував результати дослідження ефективної організаційної структури об'єднаних територіальних громад та посібник  "Підходи до формування ефективних організаційних структур для ОТГ".


Ефективність процесу децентралізації та успішність реформи місцевого самоврядування в Україні залежить від спроможності органів місцевого самоврядування здійснювати набуті нові повноваження та функції. 


Виступаючи на презентації, перший заступник Голови НАДС Володмир Купрій зазначив: "Людський ресурс - це найголовніший ресурс будь-якої спроможної громади. Ось чому дуже важливо  органам місцевого самоврядування мати ефективну систему управління персоналом та оптимальну організаційну структуру. Професійний розвиток посадових осбі місцевого самоврядування має стати невідємною складовою роботи виконкомів, місцевих рад та забезпечувати набуття та розвиток персоналом тих компетентностей, які потрібні для того, щоб забезпечувати доступність та якість послуг для громадян. НАДС створює всі можливості, щоб підвищення кваліфікації набувало нових, сучасних форм і було практико орієнтованим".


Програма USAID "Децентралізація приносить кращі практики та ефективність" (DOBRE) виконується міжнародною організацією Global Communities та фінвнсується Агентством США з міжнародного розвитку