• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Наталія Алюшина: Cистема HRMIS підтвердила свою ефективність у державних органах. Готуємось до старту ІІ фази проєкту
опубліковано 30 листопада 2023 року о 16:05

Сьогодні Голова НАДС Наталія Алюшина взяла участь в 30-му засіданні Координаційної ради з питань реформування державного управління. Одним з питань порядку денного було подальше впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами HRMIS (Human Resource Management Information System). Це один з пріоритетів реформи державної служби відповідно до Стратегії реформування державного управління України на 2022-2025 роки.

«Розвиток функціоналу HRMIS та подальше впровадження інформаційної системи в міністерствах, ЦОВВ та інших держорганах є одним з пріоритетів нашої роботи. Це важливий цифровий інструмент діяльності професійної, ефективної державної служби європейського зразка. Ідеться про формування нового типу державного управління, орієнтованого на задоволення потреб державних службовців і суспільства в цілому», - зауважила Голова НАДС. 

Наразі система дозволяє віддалено здійснювати процеси документального оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, а також нарахування заробітної плати. Також ідеться про автоматичний підрахунок стажу, контроль за встановленням надбавок за вислугу років, підрахунок кількості днів відпустки та їх залишків, формування довідок та інших документів з обліку персоналу – все це доступно в особистому кабінеті користувача. 

Завдяки HRMIS усі дані про державних службовців зберігаються та оновлюються в сучасній інформаційній системі. Рекрутинг, освіта, досвід роботи, професійне навчання, завдання, оцінка ефективності, заробітна плата - все в єдиній електронній базі.

За словами Голови НАДС, використання HRMIS розвантажує служби управління персоналом від зайвих функцій, скорочує трудові витрати на процеси ведення обліку персоналу, обробку документів та нарахування зарплати, підвищує мотивацію і продуктивність робочого процесу за рахунок швидшої обробки даних, автоматизації процедур, оптимізації процесу обліку аналізу статистичних даних в державних органах.

Станом на 30.11.2023 до HRMIS підключено 761 державних органів, внесено інформацію щодо 39 653 державних службовців (це 25% від фактичної кількості працюючих держслужбовців).

Наразі НАДС за підтримки Світового банку працює над масштабуванням системи HRMIS та готує до старту ІІ фазу проєкту. Вона передбачає функціональне розширення HRMIS шляхом впровадження модулів для оцінки результатів службової діяльності, підвищення рівня професійної компетентності, проведення якісної аналітики та звітності. Ще один напрям під час цього етапу впровадження системи HRMIS – інтеграція із загальнодержавними реєстрами та налагодження роботи контакт-центру з комунікаційної підтримки.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux