У межах заходу представлено онлайн-курс «Доброчесність та етика: курс для команди Мінрозвитку» та симулятор «Антикорупційні уповноважені сфери відновлення: вступ до професії». Обидва продукти створені для того, щоб зробити тему етики не лише теоретичною, а й практичною частиною щоденної роботи публічних службовців.
Голова НАДС Наталія Алюшина під час панельної дискусії «Доброчесність як основа корпоративної культури на державній службі» розповіла, що НАДС пропонує запровадити анкету доброчесності для кандидатів на посади державної служби. Таке нововведення передбачено в законопроєкті «Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення проведення конкурсів та удосконалення порядку вступу, проходження, припинення державної служби». Анкета доброчесності передбачає збір інформації про особу щодо обставин, які можуть вплинути на її спроможність виконувати обов’язки державного службовця, дотримуватися принципу доброчесності, а також можуть позначитися на іміджі державного органу. Вона складатиметься з переліку тверджень, правдивість яких особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, повинна підтвердити або не підтвердити.
Також Голова Агентства відзначила, що агентство системно впроваджує практики доброчесності у державному управлінні: від розроблення законодавчих ініціатив до інформаційних кампаній і навчальних програм.
«НАДС вже не перший рік впроваджує системний підхід до просування доброчесності. І мова йде не лише про нормативні акти. Це і форуми, і семінари, і навчальні програми, тренінги, а також інформаційно-просвітницькі кампанії. Ми працюємо над цифровізацією послуг, покращенням існуючих процесів та процедур, удосконаленням нормативно-правових актів та приведенням їх у відповідність до стандартів Європейського Союзу. Ми свідомо використовуємо всі наявні інструменти, аби сформувати стійку культуру доброчесності серед публічних службовців», - зауважила Наталія Алюшина.
У панельній дискусії також взяли участь заступник Міністра розвитку громад та територій Сергій Деркач та Голова НАЗК Віктор Павлущик. Учасники наголосили: доброчесність сьогодні – ключова умова довіри громадян до влади та успіху реформ.
«Доброчесність - це не абстрактне поняття, а щоденний практичний вибір кожного службовця. Це чесність у виконанні обов’язків, прозорість у прийнятті рішень, відсутність конфлікту інтересів та нульова толерантність до корупції. Лише так ми можемо формувати організаційну культуру, яка базується на спільних цінностях та довірі», - підкреслила Наталія Алюшина.