Підбито підсумки конкурсу «Кращі практики впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» у 2024 році.
Конкурс проводиться НАДС п’ятий рік поспіль. Його метою є відбір, відзначення і поширення кращих практик впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.
У 2024 році за рішенням Конкурсної комісії переможцями конкурсу стали:
у номінації «Підготовка магістрів за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань «Публічне управління та адміністрування» (період впровадження освітньої інновації – 2023-2024 навчальний рік):
у номінації «Підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» (період впровадження освітньої інновації – 2023-2024 роки):
у номінації «Внутрішнє навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування» (період впровадження освітньої інновації – 2023-2024 роки):
у номінації «Професійне навчання для розвитку англомовної компетентності державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» (період впровадження освітньої інновації – 2023-2024 роки):
Рішення Конкурсної комісії затверджено наказом НАДС від 28 жовтня 2024 року № 147-24.
Конкурс проведено за підтримки Програми Ради Європи «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні».
Про урочисте нагородження переможців конкурсу буде поінформовано додатково на офіційному вебсайті НАДС та Порталі управління знаннями.