Відбулася робоча нарада представників НАДС, бухгалтерських служб державних органів, які залучені до проєкту з впровадження та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» – постачальником інформаційної системи.
Під час зустрічі, ініційованої НАДС, учасники мали змогу поділитися досвідом роботи у підсистемі «Зарплата та табель» в HRMIS, обговорити переваги роботи інформаційної системи управління людськими ресурсами, спірні питання та недоліки в роботі системи, поставити запитання постачальнику і представникам НАДС та отримати конструктивні відповіді.
В процесі обговорення також зупинилися на питаннях щодо наповнення даними підсистеми «Зарплата та табель» в HRMIS, обговорили причини виникнення розбіжностей при здійсненні нарахувань в HRMIS, порівняно з наявними у державних органах системами обліку заробітної плати.
Представники ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» працюватимуть над усуненням виявлених недоліків.
Впровадження такої потужної системи, яка забезпечить оперативну обробку та аналіз інформації у сфері державної служби неможливе без залучення представників усіх державних органів, урахування індивідуального практичного досвіду та пропозицій кожного користувача. Тому такі робочі зустрічі проходитимуть за ініціативи НАДС і надалі.
Довідково! Нагадаємо, що відповідно до плану Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року одним з пріоритетів реформи державної служби є створення інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати на державній службі (HRMIS). Партнером у реалізації даного напряму є Світовий банк. Зокрема, проєкт Світового банку «Зміцнення управління державними ресурсами» фінансується ЄС в рамках програми EURoPAF (WB Grant for the Strengthening Public Resource Management Project funded under the EU Program for the Reform of Public Administration and Finances (EURoPAF).