Ефективна чітка комунікація HR-a і керівництва сприяє продуктивним стосункам у команді. Зокрема, ідеться про налагоджений обмін достовірною інформацією, довіру і партнерство у взаєминах. Про це заявила Голова НАДС Наталія Алюшина під час авторської лекції «Взаємодія HR-а і керівника» у рамках HR-майстерні 4.0.
Очільниця НАДС відзначила, що наявність вибудуваної внутрішньої взаємодії дозволяє запобігти багатьох проблем у колективах органів державної влади чи місцевого самоврядування. «За таких умов ви зможете акцентовано реагувати на укладення, уникати негативних наслідків і впливати на досягнення очікуваних змін», - наголосила Наталія Алюшина.
Голова НАДС зазначила, що колективи у переважній більшості об’єднують чинники організаційної культури. На її думку, цей рівень в органах державної влади і місцевого самоврядування є доволі високим.
«Ми переконалися, що в Україні існує сформований капітал корпоративних відносин на публічній службі. Цей базис, який ми напрацювали до початку вторгнення РФ, допоміг країні і державній службі вистояти і весь цей час у повному обсязі виконувати обов’язки», - заявила Наталія Алюшина. На її думку, наразі існує потреба у підтримці організаційної культури на державній службі та в органах місцевого самоврядування. Зокрема, з цією метою Агентством разом із партнерами знято освітні серіали "Кризові комунікації" і "Кризові комунікації в управлінні персоналом", які розміщені на платформі Дія.Освіта.
Довідково: НАДС у співпраці з EU 4 PAR, Командою підтримки реформ Мінекономіки України та Вища школа публічного управління вже учетверте організувало HR-майстерню. Цього року захід відбувається у режимі онлайн. За час навчання експерти викладатимуть авторські модулі, що висвітлюють теми лідерства, взаємодії представника HR-служби з керівником, формування і реалізації HR-стратегій.
HR-майстерня – це захід для представників HR підрозділів органів публічної влади. У попередні роки 105 представників служб управління персоналом завершили це навчання. HR майстерня — це платформа, де професійні тренери та учасники діляться досвідом та новими підходами в управлінні персоналом.