20 травня відбулася чергова зустріч міжвідомчої робочої групи. Під час обговорення учасники зупинилися на важливості єдиного трактування термінології, яка використовується в новій редакції Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» у відповідності до Закону України «Про державну службу».
Основна дискусія відбувалась навколо визначення повноважень, які покладаються на керівника служби в органах місцевого самоврядування та посадових осіб, до обов’язків яких має належати управління службою та організація роботи інших працівників у цьому органі.
Частково торкалися під час обговорення і питання схеми оплати праці з урахуванням змін, у зв’язку із децентралізацією та розмежуванням повноважень органів місцевого самоврядування та зміною адміністративно-територіального устрою.
Нагадаємо, що до Міжвідомчої робочої групи ввійшли народні депутати, і представники центральних органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів, і Офісу Президента України, а також представники всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, профспілок, науковців та експертів з міжнародних організацій, проєктів технічної допомоги. Робочі зустрічі проходять на щотижневій основі. Їх результатом має стати консолідований документ нової редакції Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».